JAPI COM DOO
je vaš pouzdan partner u digitalnom svetu, fokusiran na pružanje efikasnih IT rešenja koja olakšavaju poslovne procese. Naša misija je da vam omogućimo jednostavnije upravljanje radnim vremenom i pristupom kroz naš inovativni softver timeWORX.
Ova fleksibilna WEB aplikacija, koja je u potpunosti razvijena od strane naših inženjera, nudi centralizovanu obradu podataka i analizu radnog vremena. timeWORX je primenljiv u svakoj kompaniji bez obzira na sferu delatnosti, veličinu i broj radnika.


JAPI COM DOO
je vaš pouzdan partner u digitalnom svetu, fokusiran na pružanje efikasnih IT rešenja koja olakšavaju poslovne procese. Naša misija je da vam omogućimo jednostavnije upravljanje radnim vremenom i pristupom kroz naš inovativni softver timeWORX.
Ova fleksibilna WEB aplikacija, koja je u potpunosti razvijena od strane naših inženjera, nudi centralizovanu obradu podataka i analizu radnog vremena. timeWORX je primenljiv u svakoj kompaniji bez obzira na sferu delatnosti, veličinu i broj radnika.
timeWORX
U SLUŽBI MENADŽMENTA
EVIDENCIJA RADNOG VREMENA I KONTROLA PRISTUPA
Aplikacija timeWORX dizajnirana je sa posebnim osvrtom na laku i jednostavnu upotrebu, uz akcenat na maksimalnoj preglednosti podataka. U zavisnosti od željene vrste izveštaja, sada lako možete evidentirati i pratiti odsustva radnika usled bolovanja, korišćenja godišnjih odmora i slobodnih dana, kao i dobiti informaciju o kašnjenju na posao i prekovremenom ostanku na radnom mestu- sve zahvaljujući uvidu u status zaposlenog. Aplikacija dozvoljava da definišete i hijerarhiju prikaza izveštaja i pristupa sistemu, kao i slanje izveštaja putem elektronske pošte.


timeWORX
U SLUŽBI MENADŽMENTA
EVIDENCIJA RADNOG VREMENA I KONTROLA PRISTUPA
Aplikacija timeWORX dizajnirana je sa posebnim osvrtom na laku i jednostavnu upotrebu, uz akcenat na maksimalnoj preglednosti podataka. U zavisnosti od željene vrste izveštaja, sada lako možete evidentirati i pratiti odsustva radnika usled bolovanja, korišćenja godišnjih odmora i slobodnih dana, kao i dobiti informaciju o kašnjenju na posao i prekovremenom ostanku na radnom mestu- sve zahvaljujući uvidu u status zaposlenog. Aplikacija dozvoljava da definišete i hijerarhiju prikaza izveštaja i pristupa sistemu, kao i slanje izveštaja putem elektronske pošte.



timeWORX
U SLUŽBI POJEDINCA
Kako menadžmentu,tako i radnicima, timeWORX sistem evidencije štedi vreme prilikom prijave i odjave u sistem, vrši proveru identiteta svakog radnika, i vodi evidenciju o radnom vremenu zaposlenog uzevši u obzir redovne, kao i prekovremene radne sate.
timeWORX
U SLUŽBI POJEDINCA
Kako menadžmentu,tako i radnicima, timeWORX sistem evidencije štedi vreme prilikom prijave i odjave u sistem, vrši proveru identiteta svakog radnika, i vodi evidenciju o radnom vremenu zaposlenog uzevši u obzir redovne, kao i prekovremene radne sate.

OTKRIJTE KAKO timeWORX MOŽE UNAPREDITI VAŠU ORGANIZACIJU!

Evidencija radnog vremena predstavlja osnovu upravljanja najvažnijim kompanijskim resursom – ljudima.

Radite kreativne poslove – zahvaljujući timeWORX rešenju, svakodnevne administrativne poslove vezane za evidenciju radnog vremena svedite na minimum.

Ubrzajte proces i eliminišite greške – timeWORX sistem Vam omogućava da unapred definišete praznike, radne subote, rad po smenama i tako definisane parametre brzo primenjujete na grupu ili pojedine zaposlene.

Bez specijalnih obuka – koncipiran kao WEB aplikacija i prilagođen najčešće korišćenim pretraživačima timeWORX sistem nudi veoma intuitivan korisnički interfejs prilagođen našem govornom području, engleskom i ruskom.

Obračun ličnih dohodaka, sve je spremno – zahvaljujući dobroj organizaciji i opciji za eksport podataka u željenom formatu, timeWORX sistem za Vas obavlja kompletnu pripremu za obračun ličnih dohodaka.

Maksimizirajte profit – izveštaji koje za Vas generiše timeWORX možete prilagoditi svojim potrebama na veoma jednostavan i brz način.Ne gubite vreme, prilagođavamo se – bez obzira na veličinu i delatnost Vaše kompanije, sa modularnim konceptom timeWORX rešenja mi ćemo se prilagoditi Vašim potrebama.